środa, 29 lutego 2012

Słońce, kawka i ja ;)

Witam was moi kochani,
wreszcie nastał dzień, gdy po wielu prośbach moich przyjaciół postanowiłam coś tu napisać.
Wielu moich fanów prosiło mnie bym zaczęła publikowac gdzieś moje wspaniałe outfity, 
nie chce was martwić ale ten blog nie będzie służył tylko temu. 
Sama do końca nie wiem co dokładnie będę tu dodawać, ale zapewniam ,że bedzie ciekawie.
zobaczymy co przyniosą kolejne dni. 




Na początek przedstawie wam siebie taką jaka jestem każdego poranka,
w piżamce , rozczochranych włosach , z kawą w ręku.
Pogoda jest wspaniała i aż chciało mi sie rano wstać z łóżka , wyjść na balkon i popatrzeć w niebo. 









4 komentarze:

  1. no w koncu zalozylas bloga, po dlugich namowach! cieszy mnie to,cos czuje ,ze bedzie wesolo.
    a no i oczywiscie chce byc Twoim fotografem ;d elo psy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu jakaą masz piekna pogode :) ja niestety nie moglam sie nia nacieszyc poniewaz pisalam dzis egzamin z socjologi :) mam nadzieje ze trzymałas kciuki :)
    czekam na jutrzejszy outfit
    pozdrawiam twoja fanka Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeblam. I spadlam na JJ. Napisze cos wiecej jutro z komputera bo Twoj blog ma w sobie tyle zajebis tosci , ze mi sie na komorce to nie miesci . Elo z nocnych Prabut :*

    OdpowiedzUsuń