piątek, 2 marca 2012

revo revo revo

Plan na wczorajszą impreze był wszystkim bardzo dobrze znany,
idziemy siedzimy 2 godzinki, pijemy piwo, patrzymy kto jest i spadamy na chate,
wiec niech mi ktoś powie czemu wróciłam do domu o 3 i nie wstałam na dzisiejsze zajęcia?
ciesze sie ,że w końcu udało nam sie razem wyjść , doooobra impreza była <3
macie troche fociszek z moimi nowymi super kolezankami.




dens dens dens

aneta hahah


siema siema!


pozdrawiam Kasie ,która opowiadała wczoraj ludziom o moim blogu,
tak tak w przyszłym tygodniu gotujemy ;)
kawka z bita śmietaną i cynamonem.

5 komentarzy:

  1. nowe super kolezanki ! <3333333
    ja tez Cie pozdrawiam madzia !
    makelifeccooking bedzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ej! ja czekałam na zdjęcie z pewnym przystojniakiem :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewien przystojniak to mi tam serce złamał </3

      Usuń
  3. Troche późno komciam ale nie miałam kiedy zagłębić się w treści tego blogaska. SUpppppcioooo jest.
    PozdRooo dziefffczynki ;***

    OdpowiedzUsuń