sobota, 3 marca 2012

WIOSNA

Zakochałam się w dzisiejszej pogodzie. Całą zime czekałam na taki dzień jak dziś. jejejejeje.
Z tej okazji jak na prawdziwą blogerke przystało zrobiłam sobie pare zdjęć w tym pięknym słoneczku.
Za fotografa robiła mi moja siostra, której bardzo dziekuje ( tak wiem ,że sie cieszysz ,że o Tobie napisałam)

jutro lecimy Vectrą do Torunia, (pozdrawiam z tego miejsca mojego tate Ryszarda) a już niedługo to cudeńko wpada w moje ręcę! 




dobra macie moje super focie.  
Jutro ogłoszenie wyników konursu! Ostatnia szansa aby wziąć udział! 













naraska! buziaczki! 
wasza macia. 
<3

3 komentarze:

  1. tylko po co ten wiatr??



    btw. zdjęcie z tatą Ryszardem wymata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,6,7,8 kozzak foteczzki
    fajna sesyja elo psy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy teraz te bluzy noszą ale fakt jest dobra :D

    OdpowiedzUsuń